Základní škola Hlinsko,
Ležáků 1449, okres Chrudim

Ležáků 1449, Hlinsko 539 01

469 311 597

red@zslezaku.cz

ID datové schránky: ntmmmd9

ZÁPIS DO 1. TŘÍDY - PRAKTICKÉ INFORMACE

20.3.2021

Vážení rodiče,

vzhledem k aktuální situaci a s ohledem na blížící se termín zápisu Vašich dětí do 1. třídy si Vám dovolujeme touto cestou předat základní informace k organizaci a průběhu zápisu na naší škole. Aktuálně nelze předvídat, jaká mimořádná opatření budou platit, proto jsme upravili organizaci zápisu tak, aby maximálně vycházela vstříc individuálním možnostem a potřebám každého z Vás.

Pokud bude na konci školního roku situace příznivá, bude pro přijaté děti a jejich rodiče uspořádáno společné setkání, v rámci kterého se děti seznámí s prostředím školy, s jejich novou třídou i s novou paní učitelkou. V případě i nadále nepříznivé situace budou rodičům základní informace nezbytné pro vstup dítěte do školy zaslány.

Přihlášku k základnímu vzdělávání včetně příloh (popř. žádost o odklad) lze podat v období od 01. 04. do 22. 04. 2021 a to jedním z následujících způsobů.

ZPŮSOBY PODÁNÍ ŽÁDOSTI:

1. ZÁPIS PŘES WEBOVOU APLIKACI „Zápisy Online“

Od 1. dubna do 22. dubna 2021 bude možné podat elektronickou žádost o přijetí k základnímu vzdělání (či žádost o odklad povinné školní docházky) prostřednictví webové aplikace „Zápisy Online“. 

Na totmto odkazu se můžete podívat na videonávod Jak se přihlásit přes ONLINE ZÁPIS - pro rodiče od 2:05 minuty do 3:15 minuty.


2. PÍSEMNÉ PODÁNÍ ŽÁDOSTI

Přihlášku, včetně všech příloh, které jsou její nedílnou součástí, lze podat:

  • prostřednictvím datové schránky (ID naší datové schránky ntmmmd9);
  • emailem s elektronickým podpisem - nelze zaslat prostý email (žádosti prosím zasílejte na e-mail: red@zslezaku.cz);
  • poštou (na adresu školy Ležáků 1449, 539 01 Hlinsko).
    V případě písemného podání je třeba, aby byla Vaše žádost se všemi přílohami doručena do školy v období od 01. 04. do 22. 04. 2021 - nejpozději však ve čtvrtek 22. 04. 2021.


3. OSOBNÍ PODÁNÍ ŽÁDOSTI

Osobní podání lze učinit:

  • v období od 01. 04. do 22. 04. 2021 lze žádost podat osobně přímo v kanceláři školy - s ohledem na probíhající distanční výuku vás prosíme vždy o předchozí telefonickou domluvu na konkrétním termínu a čase, abychom se Vám mohli dostatečně věnovat (731 576 355 – ředitel školy);
  • ve čtvrtek 22. 04. 2021 bude možné osobní podání žádosti v kanceláři školy v čase
    od 10:00 – 16:00 hodin.

Pro případ písemného či osobního podání si již nyní můžete formuláře žádostí s veškerými přílohami stáhnout a vytisknout z našich webových stránek. Tyto dokumenty jsou umístěny ve složce „Dokumenty a formuláře“, popř. využijte tohoto aktivního odkazu: TISKOPISY KE STAŽENÍ

Pokud nemáte možnost z webových stránek si uvedené dokumenty vytisknout, obraťte se na nás – žádosti Vám rádi vytiskneme a společně se domluvíme na způsobu jejich předání.
 

Kancelář školy:          469 311 597
Mobil:                        731 576 355
E-mail:                      
red@zslezaku.cz

                             Ing. Mgr. Bc. Tomáš Louda, MBA

                            ředitel školy

Právě se děje

6.11.2025

Přehlídka středních škol na Ležákovce 2025

Ve čtvrtek 6. listopadu 2025 se uskuteční již tradiční akce regionálního významu, setkání zástupců středních škol, žá

31.10.2025

Halloweenská párty

Školní parlament si pro třídy 1. stupně připravil Halloweenskou párty. Proběhne v pátek 31.10. od 9:30 hodin v tělocvičně. Vyzkouší si dese

17.10.2025

Srdíčkový den

V pátek 17. října u nás ve škole proběhne tradiční sbírka obecně prospěšné společnosti Život dětem na pomoc nemocným, handicapova

7.10.2025

Organizační změny

Vysvědčení na konci školního roku bude předáváno v pátek 26. června 2026. Na pondělí 29. a úterý 30. června 2026 je vyhlá&sc