ZÁPIS DO 1. TŘÍDY - PRAKTICKÉ INFORMACE
Vážení rodiče,
vzhledem k aktuální situaci a s ohledem na blížící se termín zápisu Vašich dětí do 1. třídy si Vám dovolujeme touto cestou předat základní informace k organizaci a průběhu zápisu na naší škole. Aktuálně nelze předvídat, jaká mimořádná opatření budou platit, proto jsme upravili organizaci zápisu tak, aby maximálně vycházela vstříc individuálním možnostem a potřebám každého z Vás.
Pokud bude na konci školního roku situace příznivá, bude pro přijaté děti a jejich rodiče uspořádáno společné setkání, v rámci kterého se děti seznámí s prostředím školy, s jejich novou třídou i s novou paní učitelkou. V případě i nadále nepříznivé situace budou rodičům základní informace nezbytné pro vstup dítěte do školy zaslány.
Přihlášku k základnímu vzdělávání včetně příloh (popř. žádost o odklad) lze podat v období od 01. 04. do 22. 04. 2021 a to jedním z následujících způsobů.
ZPŮSOBY PODÁNÍ ŽÁDOSTI:
1. ZÁPIS PŘES WEBOVOU APLIKACI „Zápisy Online“
Od 1. dubna do 22. dubna 2021 bude možné podat elektronickou žádost o přijetí k základnímu vzdělání (či žádost o odklad povinné školní docházky) prostřednictví webové aplikace „Zápisy Online“.
Na totmto odkazu se můžete podívat na videonávod Jak se přihlásit přes ONLINE ZÁPIS - pro rodiče od 2:05 minuty do 3:15 minuty.
2. PÍSEMNÉ PODÁNÍ ŽÁDOSTI
Přihlášku, včetně všech příloh, které jsou její nedílnou součástí, lze podat:
- prostřednictvím datové schránky (ID naší datové schránky ntmmmd9);
- emailem s elektronickým podpisem - nelze zaslat prostý email (žádosti prosím zasílejte na e-mail: red@zslezaku.cz);
- poštou (na adresu školy Ležáků 1449, 539 01 Hlinsko).
V případě písemného podání je třeba, aby byla Vaše žádost se všemi přílohami doručena do školy v období od 01. 04. do 22. 04. 2021 - nejpozději však ve čtvrtek 22. 04. 2021.
3. OSOBNÍ PODÁNÍ ŽÁDOSTI
Osobní podání lze učinit:
- v období od 01. 04. do 22. 04. 2021 lze žádost podat osobně přímo v kanceláři školy - s ohledem na probíhající distanční výuku vás prosíme vždy o předchozí telefonickou domluvu na konkrétním termínu a čase, abychom se Vám mohli dostatečně věnovat (731 576 355 – ředitel školy);
- ve čtvrtek 22. 04. 2021 bude možné osobní podání žádosti v kanceláři školy v čase
od 10:00 – 16:00 hodin.
Pro případ písemného či osobního podání si již nyní můžete formuláře žádostí s veškerými přílohami stáhnout a vytisknout z našich webových stránek. Tyto dokumenty jsou umístěny ve složce „Dokumenty a formuláře“, popř. využijte tohoto aktivního odkazu: TISKOPISY KE STAŽENÍ
Pokud nemáte možnost z webových stránek si uvedené dokumenty vytisknout, obraťte se na nás – žádosti Vám rádi vytiskneme a společně se domluvíme na způsobu jejich předání.
Kancelář školy: 469 311 597
Mobil: 731 576 355
E-mail: red@zslezaku.cz
Ing. Mgr. Bc. Tomáš Louda, MBA
ředitel školy